הבדלי גישה בין אתר משרד החינוך האמריקאי לאתר משרד החינוך הישראלי (רשימה חלקית בלבד)


אתרי הממשל האמריקאי משתדלים להציף למעלה את השירותים החשובים והמבוקשים ביותר לקהל. זוהי מגמת ה- Get it Done On-line היעילה למתן שירות ומידע וחוסכת משאבים לשני הצדדים, נותן השירות מחד ומקבלו מאידך.
בשיטה זו של הצפה של קישורים חשובים העונים על השאלה "מה אני רוצה לעשות?" או במקרה של משרד החינוך האמריקאי "איך אני מוצא את?" מוגשת רשימה של קישוריות רלבנטיות.
בארץ אנו בהחלט יודעים לחכות את אחינו שבמערב אבל עם טוויסט קטן "חיפשת? מצאת!", אותה שיטה – הקישורים לגמרי אחרים... במקום הדאגה לקהלי היעד כמו "הזדמנויות למילגות" האמריקאי בחר משרד החינוך דווקא להדגיש את "הודעות הדוברות" במקום הראשון, במקום "מציאת מימון לקולג'" מפרסמים אצלינו את "אופק חדש"... ושוב במקום לדאוג לקהל היעד נראה שחשוב יותר לספר על המשרד עצמו... אני אני אני..
