פינת הפירגון – בניית אתר הניוזסנטר של SDSU – אקדמיה בעיניינים

SDSU NewsCenter Logo
אתר הניוזסנטר (newscenter) של סאן דיגו סטייט יוניברסיטי הוא דוגמה מצוינת לשילוב מרשים באתר אקדמיה של יחסי ציבור, עיצוב וטכנולוגיה. האתר משלב כלים ופורמאטים מגוונים ויכול בהחלט לשמש כחלק מכלי Social CRM שמחלקת המדיה (יחסי הציבור) יכולה להניב ממנו מידע רב על הלכות הרוח של הקהל ואף לעקוף את התלות במדיה המסורתית (עיתונים, טלביזיה ורדיו) ולהגיע ישירות לקהלי היעד.

בעידן בו הקהל קובע לא פחות מהמוסד האקדמי עצמו את המיתוג (ברנדינג) שלו ההשקעה בהחלט יכולה לשאת פירות ולעשות את העבודה. זאת במיוחד לאור העובדה שמחקרים שנעשו קובעים כי בגילאי 18- 37 כמות המושפעים מביקורות והנוהגים לכתוב ביקורות עולה בהתמדה.


די להביט מספר שניות במסך הראשי של ניוזסנטר של SDSU בכדי להבין שהושקעה חשיבה רבה בהקמתו. שילוב של עיצוב נקי, מעניין, מושך וידידותי מאפשר לגולש בנוחות מרבית לבחור את הקטעים המעניינים בעיניו.

החדשות מסודרות במספר קטגוריות המהוות שילוב של מגזינים בנושאים שונים העושים שימוש בשפה חזותית אחידה ועשירה. לכל כתבה יכול הקהל להגיב ולשתף את חבריו במידע.

SDSU NewsCenter screen

שילוב ערוצים שונים, כתבות וידאו, ומקום נרחב ובולט לעידוד הכניסה לכלי המדיה החברתית הנוספים בהם עושה האוניברסיטה שימוש עושה את הגלישה בניוזסנטר לחוויה מרשימה וזכירה לגולשים. כאשר ישנה באופן בולט חלוקה של כתבות חדשותיות, כתבות עניין "מגזיניות" וסיפורי סטודנטים. ניראה שזה שילוב מנצח ביצירת הזדהות אצל הגולשים.

כלי מעניין נוסף לשירות הגולשים הוא הקפצת הקישורים לכתבות הפופולאריות ביותר, כלי זה אם מנוהל ומנותח נכון יכול לשמש מדד בעל ערך למקבלי ההחלטות באוניברסיטה.

לצד כל כתבה ישנן "המלצות" על כתבות נוספות וכותרות נוספות שעשויות לעניין את הגולש, בהחלט עשוי בדרך מעוררת עניין והמעודדת את הגולש להעריך את זמן השהיה שלו באתר, דבר המעלה את דירוג הניוזלטר מבחינת SEO אופטימיזציה למנועי חיפוש.

SDSU כתבות פופולאריות
בנוסף יכולת הגולשים להגיב לכל כתבה מהווה כלי עזר גם הוא לאינטראקציה עם הגולשים, מייצג שקיפות ומעורר אמון שהם חלק מאבני היסוד של השיווק במדיה חברתית כיום.

SDSU בהחלט עבודה טובה - שאפו