מה באמת החשיבות של בניית אתר עדכני העונה על ציפיות המועמדים והמתעניינים בתהליך גיוסם כסטודנטים? – האם הנוכחות בערוצי מדיה חברתית באמת דרושה וחיונית לשם כך? למה מצפים המועמדים מהנוכחות האינטרנטית של המוסד בו הם מתעניינים?
מחקר (2010) שנערך ע"י Noel-Levitz מנסה לענות על השאלות הללו.
המחקר שהקיף 1000 תלמידי תיכון המתעניינים בלימודים בקולג' בחן את גישתם והתנהגותם כלפי התוכן באתרי האינטרנט, המדיה החברתית (רשתות חברתיות), גיוס בוידאו, במסרונים, שיחות טלפון ובדוא"ל, כל זאת בנושא הגיוס כמובן.
מתוך מסקנות דו"ח המחקר נתן ללמוד דברים מעניינים:
אחד מכל ארבע מועמדים ויתר על מועמדות לבי"ס בגלל ניסיון מאכזב באתר האינטרנט שלו!
92% טענו כי יהיו מאוכזבים או יסירו מועמדותם אם לא ימצאו את המידע הדרוש להם באתר האינטרנט.
65% טענו כי עיניינם גדל בקמפוסים שחווית הגלישה באתריהם הייתה טובה
76% טענו כי הם משתמשים בפייסבוק
76% תומכים בהקמת רשתות חברתיות פרטיות של ביה"ס למועמדים
52% צפו בוידאו על בית הספר (רק 10% עשו זאת ישירות ביו-טיב)
23% חיפשו את האתרים דרך טלפונים חכמים
91% יסכימו לתת לקולג' את כתובת דוא"ל שלהם
איזה תוכן באתר מצפים המועמדים?
28.3% מעוניינים ברשימת התוכניות והתארים האקדמיים
18.6% מעוניינים בפרטים על התוכניות
2.5% מתעניינים בדירוג או במוניטין
20.9% מתעניינים בנושא העלויות והתשלומים
4.7% בנושאי סיוע כלכלי
3.6% במלגות
81% מעוניינים ברישום און-ליין
68% במחשבוני עלויות
64% בקורסים און-ליין
64% ב-RSS
59% בפרסונליזציה
58% בסיורים וירטואליים
באילו רשתות מדיה חברתית נמצאים המועמדים
76% פייסבוק
59% יו-טיוב
33% מייספייס (הערה - שנפוץ בעיקר בארה"ב ופחות בארץ)
8% בטוויטר
נתוני המחקר לא מפתיעים אבל בהחלט מדגישים את החשיבות בשימוש באתר האינטרנט של המוסד האקדמי וביצירת ערוצים במדיה חברתית מתאימה ככלי שיווק מרכזיים בגיוס סטודנטים
לד"וח המלא Noel-Levitz’s E-Expectations
מחקר (2010) שנערך ע"י Noel-Levitz מנסה לענות על השאלות הללו.
המחקר שהקיף 1000 תלמידי תיכון המתעניינים בלימודים בקולג' בחן את גישתם והתנהגותם כלפי התוכן באתרי האינטרנט, המדיה החברתית (רשתות חברתיות), גיוס בוידאו, במסרונים, שיחות טלפון ובדוא"ל, כל זאת בנושא הגיוס כמובן.
מתוך מסקנות דו"ח המחקר נתן ללמוד דברים מעניינים:
אחד מכל ארבע מועמדים ויתר על מועמדות לבי"ס בגלל ניסיון מאכזב באתר האינטרנט שלו!
92% טענו כי יהיו מאוכזבים או יסירו מועמדותם אם לא ימצאו את המידע הדרוש להם באתר האינטרנט.
65% טענו כי עיניינם גדל בקמפוסים שחווית הגלישה באתריהם הייתה טובה
76% טענו כי הם משתמשים בפייסבוק
76% תומכים בהקמת רשתות חברתיות פרטיות של ביה"ס למועמדים
52% צפו בוידאו על בית הספר (רק 10% עשו זאת ישירות ביו-טיב)
23% חיפשו את האתרים דרך טלפונים חכמים
91% יסכימו לתת לקולג' את כתובת דוא"ל שלהם
איזה תוכן באתר מצפים המועמדים?
28.3% מעוניינים ברשימת התוכניות והתארים האקדמיים
18.6% מעוניינים בפרטים על התוכניות
2.5% מתעניינים בדירוג או במוניטין
20.9% מתעניינים בנושא העלויות והתשלומים
4.7% בנושאי סיוע כלכלי
3.6% במלגות
81% מעוניינים ברישום און-ליין
68% במחשבוני עלויות
64% בקורסים און-ליין
64% ב-RSS
59% בפרסונליזציה
58% בסיורים וירטואליים
באילו רשתות מדיה חברתית נמצאים המועמדים
76% פייסבוק
59% יו-טיוב
33% מייספייס (הערה - שנפוץ בעיקר בארה"ב ופחות בארץ)
8% בטוויטר
נתוני המחקר לא מפתיעים אבל בהחלט מדגישים את החשיבות בשימוש באתר האינטרנט של המוסד האקדמי וביצירת ערוצים במדיה חברתית מתאימה ככלי שיווק מרכזיים בגיוס סטודנטים
לד"וח המלא Noel-Levitz’s E-Expectations