![]() |
Central Lancashire |
היישום גם יספק מידע על אירועים שעשויים לעניין את הסטודנטים ואמצעי התחבורה הנוחים להגעה. היישום הקודם של האוניברסיטה היה מיועד רק לסטודנטים וסגל וניתן לראות כאן שינוי גישה מעניין בפיתוח יישומים שיווקיים גם למתעניינים מתוך הבנה של המדיה החדשה.
![]() |
לוגו iPhone |
האוניברסיטה מטיבה גם לנצל את אתרי המדיה החברתית פייסבוק וטוויטר ומאפשרת למתעניינים להעלות תמונות מביקורם ביום הפתוח מהן יבחרו הטובות ויועלו לערוץ הפליקר הרשמי של האוניברסיטה.
ג'ואל ארבר מנהל השיווק והתקשורת של UCLan טוען שהמדיה החברתית הפכה להיות הטבע השני של המועמדים ללימודים ובכלל בחברה היום. והיא משתלבת בתחומים רבים בחיינו.