זה מאוד פשוט לדעת מה סטודנטים רוצים, פשוט צריך לשאול אותם. אחד האתגרים המרכזיים בשימוש בכלי מדיה חברתית הוא לבנות קשר המבוסס על שיחה דו-כיוונית עם קהל היעד. שיחה כזו שהיא גם bottom-up וגם top-down ושיש בה האזנה אמיתית לקהל היעד ומאמץ כנה להצליח לממש את מהוויו בפתרונות ושירותים פרקטיים עשויה להוביל ליצירת אמון ולהפיכת בעל האתר לבר-סמכא בתחום הרלבנטי.
על פי מחקרים שנעשו רוב (Generation Y (81% אומנם שם לב לפרסומים המסורתיים שבאתרי המדיה החברתית אבל הבעיה היא שהוא לא מייחס להם רלבנטיות.
Scott Monty אותו הזכרתי בפוסט קודם מה לפורד פיאסטה ולקהל היעד של אתר אקדמיה, מגלה לנו מה באמת מעניין את Generation Y המצטרף לעמודי מותגים או קבוצות (עפ"י מחקר שנעשה בשיתוף פעולה של Participatory Marketing Network, Pace University's Lubin School of Business' Interactive and Direct Marketing Lab, ו- IDCשגם אותם הזכרנו בעבר בפוסט מוסדות אקדמיים ומדיה חברתית #1- איפה הקהל שלי?)
הדרך הטובה ביותר לעניין את Generation Y הוא לתת להם ערך מוסף אטרקטיבי במדיה החברתית (כזה שלא יקבלו במקום אחר או שיהיה להם יותר קשה להשיגו שם), להישאר צמוד לתוכן שמעניין אותם ושבגללו הגיעו והתחברו מלכתחילה (ולא לצפות להיענות לפרסומים רגילים)
על פי מחקרים שנעשו רוב (Generation Y (81% אומנם שם לב לפרסומים המסורתיים שבאתרי המדיה החברתית אבל הבעיה היא שהוא לא מייחס להם רלבנטיות.
Scott Monty אותו הזכרתי בפוסט קודם מה לפורד פיאסטה ולקהל היעד של אתר אקדמיה, מגלה לנו מה באמת מעניין את Generation Y המצטרף לעמודי מותגים או קבוצות (עפ"י מחקר שנעשה בשיתוף פעולה של Participatory Marketing Network, Pace University's Lubin School of Business' Interactive and Direct Marketing Lab, ו- IDCשגם אותם הזכרנו בעבר בפוסט מוסדות אקדמיים ומדיה חברתית #1- איפה הקהל שלי?)
- קבלת חדשות ועדכוני מוצרים 67%
- גישה לקידום מכירות 64%
- צפייה והורדה של מוזיקה ווידאו 41%
- התבטאות והבעת דעות 36%
- קשר עם צרכנים אחרים 33%
הדרך הטובה ביותר לעניין את Generation Y הוא לתת להם ערך מוסף אטרקטיבי במדיה החברתית (כזה שלא יקבלו במקום אחר או שיהיה להם יותר קשה להשיגו שם), להישאר צמוד לתוכן שמעניין אותם ושבגללו הגיעו והתחברו מלכתחילה (ולא לצפות להיענות לפרסומים רגילים)