בפוסט הקודם הצגנו נתונים על כמות הגולשים הצעירים בגילאי 18-24 הפעילים במדיה חברתית. החלטנו הפעם לתת דוגמה (מחו"ל) על שימוש שעושה מוסד אקדמי במידע הזה כדי להיות ב"שיחה" עם קהל היעד הזה שלו.
משרד דיקן הסטודנטים של אוניברסיטת בוסטון שם דגש רב על השימוש במדיה חברתית (בלוג, facebook, twitter ,flicer) ולמעשה הוא מגדיל לעשות ומקדיש ערוץ מרכזי שלם (מתוך הארבע שבאתר) למדיה זו. הערוץ עצמו אפילו מכונה 2.0 KENN – שם הבא להדגיש את הקשר ל web 2.0 כינויו של טרנד שיתוף הקהל הרחב ביצירת התכנים והכולל בתוכו את המדיה החברתית (רשתות חברתיות)
בנוסף לזאת מבחינת החלוקה הויזואלית של גריד עמוד הבית מוקדש שליש משטח העמוד באופן ישיר למדיה החברתית ויתר עיצוב העמוד גם הוא נעשה ברוח השפה החזותית והטרמינולוגיה של ה web 2.0.(בניית אתר הדיקן נעשתה כקהילה אינטרנטית)
אין ספק שהמראה הכללי הכולל קליפ וידאו, פיצול לתיבות מידע ברורות וטרמינולוגיה המושתת על באז מדיה חברתית אטרקטיבי במיוחד לקהל היעד והוא נעשה בכובד ראש.
דיקן הסטודנטים של בוסטון יודע לשלב היטב בין המדיות השונות כך לדוגמה הוא משלב בבלוג האישי שלו הודעות מה-twitter .
כך נראת ההפניה מבלוג הדיקן למקרו בלוג שב- twitter
ונסיים שוב ב: "מסקנה רוצים להגיע לקהל היעד, תתחילו לחשוב מדיה חברתית."
משרד דיקן הסטודנטים של אוניברסיטת בוסטון שם דגש רב על השימוש במדיה חברתית (בלוג, facebook, twitter ,flicer) ולמעשה הוא מגדיל לעשות ומקדיש ערוץ מרכזי שלם (מתוך הארבע שבאתר) למדיה זו. הערוץ עצמו אפילו מכונה 2.0 KENN – שם הבא להדגיש את הקשר ל web 2.0 כינויו של טרנד שיתוף הקהל הרחב ביצירת התכנים והכולל בתוכו את המדיה החברתית (רשתות חברתיות)
בנוסף לזאת מבחינת החלוקה הויזואלית של גריד עמוד הבית מוקדש שליש משטח העמוד באופן ישיר למדיה החברתית ויתר עיצוב העמוד גם הוא נעשה ברוח השפה החזותית והטרמינולוגיה של ה web 2.0.(בניית אתר הדיקן נעשתה כקהילה אינטרנטית)
אין ספק שהמראה הכללי הכולל קליפ וידאו, פיצול לתיבות מידע ברורות וטרמינולוגיה המושתת על באז מדיה חברתית אטרקטיבי במיוחד לקהל היעד והוא נעשה בכובד ראש.
דיקן הסטודנטים של בוסטון יודע לשלב היטב בין המדיות השונות כך לדוגמה הוא משלב בבלוג האישי שלו הודעות מה-twitter .
כך נראת ההפניה מבלוג הדיקן למקרו בלוג שב- twitter
כך נראה המיקרו בלוג ב twitter