בפוסט הרביעי בסדרת מוסדות אקדמיים ומדיה חברתית בחרתי להתמקד דווקא בשכנינו מדרום מזרח. כן כן, אוניברסיטה טכנולוגית בעולם הערבי, ערב הסעודית ליתר דיוק. אוניברסיטת המלך עבדאללה למדע וטכנולוגיה (King Abdullah University of Science and Technology ) , לא מה שחשבתם, יש לנו בהחלט מה ללמוד ממנה.
בניית אתר האוניברסיטה נעשה במגמה תדמיתית, שיווקית ומציף לעמוד הבית מידע חדשותי שיווקי בחלוקה ליחידות מידע ברורות וידידותיות לגולש ובמראה המאפיין את אתרי הweb 2.0.

אומנם בעת כתיבת שורות אלו לא ניראה כי ישנו שילוב ישיר של הטכנולוגיות המתאפשרות כיום במדיה החברתית ישירות באתר האוניברסיטה עצמו כפי שהדגמתי בפוסט קודם בסידרה על מוסדות אקדמיים ומדיה חברתית אוניברסיטת צפון קרולינה אבל בהחלט ניתן לזהות השקעה רבה בשימוש הרב שהאוניברסיטה עושה במדיה הכל מהודעות מיידיות, הודעות שיווקיות ועד הפקות וידאו לערוץ ה Youtube שלה.

החברה של אוניברסיטת המלך עבדאללה כבר לא חיים באלף לילה ולילה אלה בהחלט עדכניים ומרשימים.