מוסדות אקדמיים ומדיה חברתית #1- איפה הקהל שלי?

בניית אתר עבור מוסד אקדמי בין אם המדובר באתר אוניברסיטה, מכללה, בית ספר גבוהה, או רק מחלקה חוג או מכון היא רק ההתחלה לנוכחות ברשת.

אתר האינטרנט מהווה בעצם כלי בסיסי ליצירת שיחה עם קהל היעד שלו אשר ברובו מורכב מסטודנטים (ומועמדים) בגילאי 18-24 ילדי Generation Y. אז איך מגיעים לקהל הזה???

פשוט צריך להסתובב במקומות שהם נמצאים בהם (ואני מתכוון לצורך עיניין הבלוג רק למקומות הוירטואלים). Generation Y נמצא במדיה חברתית וברשתות חברתיות, חי twitter ונושם facebook.


לפי מחקר שערך ארגון99% בעלי פרופיל פעיל ברשת חברתית (The Participatory Marketing Network (PMN בשיתוף 'Lubin School of Business' Interactive and Direct Marketing (IDM) Lab at Pace University רוב רובו של קהל היעד (גילאי 18-24) פעיל ברשתות חברתיות. למעשה על פי נתוני המחקר ל99% מקהל זה יש פרופיל פעיל בלפחות רשת חברתית אחת.

כלי המדיה החברתית מאפשרים שיחה עם קהלי היעד, חשובים לתדמית, העברת מידע, האזנה לרוחות השוק, שמירת קשר ויצירת עיניין.

דוגמא מעניינת לשימוש twitter ע"י אקדמיה יכול להיות פרופילו של Queen's School of Business הקנדי .

מסקנה רוצים להגיע לקהל היעד, תתחילו לחשוב מדיה חברתית.