
אוניברסיטת צפון קרולינה זיהתה היטב את כוחו של Twitter ליצירת שיחה עם הסטודנטים שלה וביצירת קהילה פעילה סביבו (בנוסף לערץ ה You Tube שלה).
האוניברסיטה עשתה צעד נוסף ולמעשה פתחה גירסא של ה- Twitter הרישמי שלה כאתר יעודי משלה.
אתר ה- Twitter שיצרה מושך את המידע שלו ישירות מה- Twitter הרישמי של האוניברסיטה ויושב על sub domain באוניברסיטה עצמה כלומר קיבל כתובת ייעודית על גבי שרתי האוניברסיטה עצמה.

האתר משתלב במסגרת האתר הראשי של האוניברסיטה וחולק עימו את אותו סרגל ניווט כללי של האתר הראשי. בדרך זו קהל היעד "נישאר בבית" ומעודכן ישירות באתר האוניברסיטה אודות הסיפורים וההודעות אותם רוצה האוניברסיטה לחלוק בזמן אמת. הקהל יכול להגיב, להעביר הלאה לחבריו ב- Twitter את המידע ולהירשם כמנוי לידיעות RSS.

לאוניברסיטה ישנו ערוץ You Tube ותיק יחסית מאז 2006. עד לכתיבת שורות אלו נמנו בו 259,241 צפיות בקבצי וידאו, כמות מכובדת ביותר. בין קליפי הוידיאו משובצים גם סרטי פרסומת פנימיים כמו זה של אתר הספריות של האוניברסיטה וכך מנוצלת המדיה לא רק לתדמית אלה גם לקידום פנימי של נושאים שונים.

ברור שאוניברסיטת צפון קרולינה מיחסת חשיבות רבה מאוד לכלי המדיה החברתית ומפנה את הגולשים היישר מעמוד הבית באתר האינטרנט הראשי שלה אל ערוץ ה- Twitter ואל ערוץ ה- You Tube מבאנרים גדולים במיוחד.